FAQ

  • 1

    Як авторизуватися на сайті для участі в акції?

    Відскануйте QR-код на упаковці для швидкого доступу до activia.ua. Натискайте кнопку "Зареєструвати код" або "Вхід", після чого необхідно заповнити всі поля реєстрації або авторизуватися за допомогою Facebook, вибравши відповідний пункт меню.

  • 2

    Які дані необхідно заповнювати, щоб зареєструватися на сайті?

    Для реєстрації в особистому кабінеті Учасник вказує ім’я, прізвище, e-mail та свій номер телефону. Звертаємо Вашу увагу, що вказані дані буде використано в декларації Нової Пошти під час відправлення подарунка в разі виграшу. Для надсилання подарунка також необхідно зазначити місто (населений пункт) та номер відділення Нової Пошти.

  • 3

    Як реєструвати коди?

    Після реєстрації на сайті activia.ua Ви можете реєструвати коди в особистому кабінеті або у віконці "Ввести код" на головній сторінці, а також через Viber, перейшовши за посиланням на Viber-бот.

  • 4

    Де я можу переглянути кількість своїх зареєстрованих кодів?

    Після реєстрації на сайті activia.ua зареєстровані коди завжди можна побачити в особистому кабінеті.

  • 5

    У який період я можу реєструвати коди?

    Реєстрація кодів триває з 15.06.2019 до 31.08.2019.

  • 6

    Коли і як відбуваються щоденні розіграші?

    З 23.06.2019 відбуваються щоденні розіграші 3 дизайнерських парео та 3 пляжних сумок. У першому щоденному розіграші беруть участь всі коди, зареєстровані від початку акції. Кожного наступного дня – всі коди, зареєстровані за попередню добу.

  • 7

    Коли і як відбуваються розіграші головних подарунків?

    Перший розіграш FASHION LOOK від Активіа (ексклюзивна літня сукня з аксесуаром) відбудеться 08.07.2019 серед кодів, зареєстрованих від початку акції. Надалі розіграші головних подарунків відбуваються через кожні 2 тижні – 22.07.2019, 05.08.2019, 19.08.2019 та 02.09.2019. У кожному з них беруть участь коди, зареєстровані за попередні 2 тижні.

  • 8

    Скільки кодів я маю зареєструвати для участі в розіграші подарунків?

    Відповідно до порядку розіграшів, зазначених у п. 6 і п. 7, кожен зареєстрований код бере участь в одному розіграші щоденних подарунків і в одному розіграші головного подарунка.

    Таким чином, щобільше кодів Ви зареєструєте, то більше шансів на виграш отримаєте.

  • 9

    Чи можу я отримати декілька подарунків?

    Так, у Вас є можливість зібрати усю літню колекцію! Згідно з п. 7.4 Офіційних правил Учасник Акції може отримати лише один подарунок кожного виду (одне парео, одна пляжна сумка, одна літня сукня з аксесуаром (пов’язка на голову)) за весь період проведення Акції.

  • 10

    Який термін реєстрації акційних кодів?

    Термін реєстрації кодів відповідає терміну проведення акції - з 00:00:01 за київським часом 15.06.2019 по 23:59:59 за київським часом 31.08.2019 року включно.

  • 11

    Скільки кодів я можу зареєструвати за один день?

    Відповідно до п. 7.1.3 Офіційних правил Акції можна зареєструвати не більше 14 кодів протягом однієї доби.

  • 12

    Чому я не можу зареєструвати код?

    Можливість реєструвати коди може бути обмежена з наступних причин: 1. Вже зареєстровано 14 кодів протягом однієї доби. 2. Учасник увів 5 неправильних кодів протягом однієї доби.

  • 13

    Що буде, коли я введу неправильний код?

    Спробуйте ще раз! У Вас буде 5 спроб. Якщо Учасник ввів 5 неправильних кодів протягом однієї доби, профіль Учасника блокується до кінця доби.

  • 14

    Чому мій профіль заблоковано? Що робити?

    У разі коли Учасник ввів 5 неправильних кодів протягом однієї доби, профіль Учасника блокується до кінця доби. Зачекайте, будь ласка, та спробуйте зареєструвати код наступної доби.

  • 15

    Чи можу я отримати грошовий еквівалент подарункового сертифікату?

    Згідно п. 6.4 Офіційних правил Акції, виплата грошового еквіваленту подарункових сертифікатів не передбачена.

  • 16

    З якого віку Учасники можуть брати участь в акції?

    Участь в Акції можуть брати громадяни України, яким на момент участі в Акції виповнилося 14 років. Учасники Акції віком від 14 до 18 років беруть участь в Акції за згоди їхніх законних представників.

  • 17

    Як я зможу отримати виграний подарунок?

    У разі виграшу наступного робочого дня до Вас звернеться представник замовника з проханням надати скан-копію документів відповідно до Офіційних правил акції. Учасник отримає подарунок протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів від дати надання відповідних документів у відділенні Нової Пошти, номер якого зазначено Учасником при реєстрації на сайті, за пред’явлення документів, що засвідчують особу. Перелік необхідних документів для отримання зазначено за адресою: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf

  • 18

    Які документи я маю надати?

    Для отримання подарунка Учаснику необхідно надати організатору такі документи:

    - скан-копію паспорта громадянина України (1, 2, 3, 4 та сторінка з реєстрацією) або скан-копію паспорта у формі картки;

    - скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера.

    У разі якщо Учаснику Акції від 14 до 18 років, документи, необхідні для отримання подарунків, надаються одним з його законних представників.

  • 19

    Чому я маю надавати документи?

    Виконавцю Акції необхідні документи Учасника, який отримав право на одержання подарунку, з метою виконання вимог ст.176 п. 2 Податкового Кодексу України та сплати податків за Учасника.

  • 20

    У разі виграшу головного подарунка, яким чином я його отримаю?

    Для отримання головного подарунка організатор додатково сконтактує з переможцями для уточнення всіх деталей.

  • 21

    Яка продукція бере участь в Акції?

    В акції бере участь продукція Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK від Активіа», а саме: біфідойогурт питний Активіа 290 мл та 580 мл, біфідойогурт Активіа Drink & Go 300 та біфідойогурт густий Активіа Суперзлаки 230 г.

  • 22

    Де знайти код на етикетці?

    Унікальні коди розміщено на продукції Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK від Активіа».

    На упаковці питного біфідойогурту Активіа 290 мл та 580 мл код міститься на боковій частині пляшечки на звороті етикетки під чорним прямокутником з написом «шукайте код тут».

    На упаковках біфідойогурту Активіа Drink&Go 300 г та густого біфідойогурту Активіа Суперзлаки 230 г коди зазначено під кришкою.

  • 23

    Що робити, коли на продукті немає акційного коду?

    В акції бере участь продукція Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK», а саме: біфідойогурт питний Активіа 290 мл та 580 мл, біфідойогурт Активіа Drink & Go 300 та біфідойогурт густий Активіа Суперзлаки 230 г. У разі якщо Ви не можете знайти код на Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK від Активіа», зробіть фото етикетки або кришки (має бути чітко видно дату та номер партії) і фото чека за придбану одиницю продукції та надішліть з e-mail, вказаного під час реєстрації в особистому кабінеті, зазначивши в листі ім'я, прізвище, номер телефону, надані під час реєстрації, на адресу feedback@activia.in.ua із зазначенням теми листа: «Я не можу зареєструвати код».

  • 24

    Куди звертатися за технічною допомогою, якщо я не можу зареєструвати код?

    Зробіть фото акційного коду на етикетці Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK» (має бути чітко видно дату та номер партії) і фото чека за придбану одиницю продукції та надішліть з e-mail, вказаного під час реєстрації в особистому кабінеті, зазначивши в листі ім'я, прізвище, номер телефону, надані під час реєстрації, на адресу feedback@activia.in.ua із зазначенням теми листа: «Я не можу зареєструвати код».

  • 25

    Куди звертатися за технічною допомогою, якщо я не можу ввести номер відділення Нової Пошти?

    Для внесення номеру відділення в особистому кабінеті необхідно натиснути на меню «ЗМІНИТИ ДАНІ», після цього в меню «Назва населеного пункту» ввести назву українською мовою, використовуючи запропонований список, після чого обрати номер відділення в меню «Номер відділення Нової Пошти» із запропонованого списку відділень. У разі, якщо в списку немає потрібного відділення, надішліть детальну інформацію з e-mail, вказаного під час реєстрації в особистому кабінеті, на адресу feedback@activia.in.ua із зазначенням теми листа: «Я не можу ввести номер відділення Нової Пошти».