FAQ
-
1
Як авторизуватися на сайті для участі в акції?
Відскануйте QR-код на упаковці для швидкого доступу до activia.ua. Натискайте кнопку "Зареєструвати код" або "Вхід", після чого необхідно заповнити всі поля реєстрації або авторизуватися за допомогою Facebook, вибравши відповідний пункт меню.
-
2
Які дані необхідно заповнювати, щоб зареєструватися на сайті?
Для реєстрації в особистому кабінеті Учасник вказує ім’я, прізвище, e-mail та свій номер телефону. Звертаємо Вашу увагу, що вказані дані буде використано в декларації Нової Пошти під час відправлення подарунка в разі виграшу. Для надсилання подарунка також необхідно зазначити місто (населений пункт) та номер відділення Нової Пошти.
-
3
Як реєструвати коди?
Після реєстрації на сайті activia.ua Ви можете реєструвати коди в особистому кабінеті або у віконці "Ввести код" на головній сторінці, а також через Viber, перейшовши за посиланням на Viber-бот.
-
4
Де я можу переглянути кількість своїх зареєстрованих кодів?
Після реєстрації на сайті activia.ua зареєстровані коди завжди можна побачити в особистому кабінеті.
-
5
У який період я можу реєструвати коди?
Реєстрація кодів триває з 15.06.2019 до 31.08.2019.
-
6
Коли і як відбуваються щоденні розіграші?
З 23.06.2019 відбуваються щоденні розіграші 3 дизайнерських парео та 3 пляжних сумок. У першому щоденному розіграші беруть участь всі коди, зареєстровані від початку акції. Кожного наступного дня – всі коди, зареєстровані за попередню добу.
-
7
Коли і як відбуваються розіграші головних подарунків?
Перший розіграш FASHION LOOK від Активіа (ексклюзивна літня сукня з аксесуаром) відбудеться 08.07.2019 серед кодів, зареєстрованих від початку акції. Надалі розіграші головних подарунків відбуваються через кожні 2 тижні – 22.07.2019, 05.08.2019, 19.08.2019 та 02.09.2019. У кожному з них беруть участь коди, зареєстровані за попередні 2 тижні.
-
8
Скільки кодів я маю зареєструвати для участі в розіграші подарунків?
Відповідно до порядку розіграшів, зазначених у п. 6 і п. 7, кожен зареєстрований код бере участь в одному розіграші щоденних подарунків і в одному розіграші головного подарунка.
Таким чином, щобільше кодів Ви зареєструєте, то більше шансів на виграш отримаєте.
-
9
Чи можу я отримати декілька подарунків?
Так, у Вас є можливість зібрати усю літню колекцію! Згідно з п. 7.4 Офіційних правил Учасник Акції може отримати лише один подарунок кожного виду (одне парео, одна пляжна сумка, одна літня сукня з аксесуаром (пов’язка на голову)) за весь період проведення Акції.
-
10
Який термін реєстрації акційних кодів?
Термін реєстрації кодів відповідає терміну проведення акції - з 00:00:01 за київським часом 15.06.2019 по 23:59:59 за київським часом 31.08.2019 року включно.
-
11
Скільки кодів я можу зареєструвати за один день?
Відповідно до п. 7.1.3 Офіційних правил Акції можна зареєструвати не більше 14 кодів протягом однієї доби.
-
12
Чому я не можу зареєструвати код?
Можливість реєструвати коди може бути обмежена з наступних причин: 1. Вже зареєстровано 14 кодів протягом однієї доби. 2. Учасник увів 5 неправильних кодів протягом однієї доби.
-
13
Що буде, коли я введу неправильний код?
Спробуйте ще раз! У Вас буде 5 спроб. Якщо Учасник ввів 5 неправильних кодів протягом однієї доби, профіль Учасника блокується до кінця доби.
-
14
Чому мій профіль заблоковано? Що робити?
У разі коли Учасник ввів 5 неправильних кодів протягом однієї доби, профіль Учасника блокується до кінця доби. Зачекайте, будь ласка, та спробуйте зареєструвати код наступної доби.
-
15
Чи можу я отримати грошовий еквівалент подарункового сертифікату?
Згідно п. 6.4 Офіційних правил Акції, виплата грошового еквіваленту подарункових сертифікатів не передбачена.
-
16
З якого віку Учасники можуть брати участь в акції?
Участь в Акції можуть брати громадяни України, яким на момент участі в Акції виповнилося 14 років. Учасники Акції віком від 14 до 18 років беруть участь в Акції за згоди їхніх законних представників.
-
17
Як я зможу отримати виграний подарунок?
У разі виграшу наступного робочого дня до Вас звернеться представник замовника з проханням надати скан-копію документів відповідно до Офіційних правил акції. Учасник отримає подарунок протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів від дати надання відповідних документів у відділенні Нової Пошти, номер якого зазначено Учасником при реєстрації на сайті, за пред’явлення документів, що засвідчують особу. Перелік необхідних документів для отримання зазначено за адресою: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
-
18
Які документи я маю надати?
Для отримання подарунка Учаснику необхідно надати організатору такі документи:
- скан-копію паспорта громадянина України (1, 2, 3, 4 та сторінка з реєстрацією) або скан-копію паспорта у формі картки;
- скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера.
У разі якщо Учаснику Акції від 14 до 18 років, документи, необхідні для отримання подарунків, надаються одним з його законних представників.
-
19
Чому я маю надавати документи?
Виконавцю Акції необхідні документи Учасника, який отримав право на одержання подарунку, з метою виконання вимог ст.176 п. 2 Податкового Кодексу України та сплати податків за Учасника.
-
20
У разі виграшу головного подарунка, яким чином я його отримаю?
Для отримання головного подарунка організатор додатково сконтактує з переможцями для уточнення всіх деталей.
-
21
Яка продукція бере участь в Акції?
В акції бере участь продукція Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK від Активіа», а саме: біфідойогурт питний Активіа 290 мл та 580 мл, біфідойогурт Активіа Drink & Go 300 та біфідойогурт густий Активіа Суперзлаки 230 г.
-
22
Де знайти код на етикетці?
Унікальні коди розміщено на продукції Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK від Активіа».
На упаковці питного біфідойогурту Активіа 290 мл та 580 мл код міститься на боковій частині пляшечки на звороті етикетки під чорним прямокутником з написом «шукайте код тут».
На упаковках біфідойогурту Активіа Drink&Go 300 г та густого біфідойогурту Активіа Суперзлаки 230 г коди зазначено під кришкою.
-
23
Що робити, коли на продукті немає акційного коду?
В акції бере участь продукція Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK», а саме: біфідойогурт питний Активіа 290 мл та 580 мл, біфідойогурт Активіа Drink & Go 300 та біфідойогурт густий Активіа Суперзлаки 230 г. У разі якщо Ви не можете знайти код на Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK від Активіа», зробіть фото етикетки або кришки (має бути чітко видно дату та номер партії) і фото чека за придбану одиницю продукції та надішліть з e-mail, вказаного під час реєстрації в особистому кабінеті, зазначивши в листі ім'я, прізвище, номер телефону, надані під час реєстрації, на адресу feedback@activia.in.ua із зазначенням теми листа: «Я не можу зареєструвати код».
-
24
Куди звертатися за технічною допомогою, якщо я не можу зареєструвати код?
Зробіть фото акційного коду на етикетці Активіа з написом «ВИГРАЙ #FASHION LOOK» (має бути чітко видно дату та номер партії) і фото чека за придбану одиницю продукції та надішліть з e-mail, вказаного під час реєстрації в особистому кабінеті, зазначивши в листі ім'я, прізвище, номер телефону, надані під час реєстрації, на адресу feedback@activia.in.ua із зазначенням теми листа: «Я не можу зареєструвати код».
-
25
Куди звертатися за технічною допомогою, якщо я не можу ввести номер відділення Нової Пошти?
Для внесення номеру відділення в особистому кабінеті необхідно натиснути на меню «ЗМІНИТИ ДАНІ», після цього в меню «Назва населеного пункту» ввести назву українською мовою, використовуючи запропонований список, після чого обрати номер відділення в меню «Номер відділення Нової Пошти» із запропонованого списку відділень. У разі, якщо в списку немає потрібного відділення, надішліть детальну інформацію з e-mail, вказаного під час реєстрації в особистому кабінеті, на адресу feedback@activia.in.ua із зазначенням теми листа: «Я не можу ввести номер відділення Нової Пошти».